Nästa match
Senaste resultat
Nyheter från föreningen
Rosa succé 🩷
22 maj
Härliga nyheter från Falun!
20 maj
Sommarcamp 19-21 juni Töjnahallen
14 maj
Årsmöte TIBK 15 maj
14 apr
Vi har ett resultat!
13 apr
Påminnelse Endast 3 lag svarat
23 maj, 11:17 0 kommentarer
Från styrelsehåll (i alla tre föreningarna som snart är en) söker vi nu representanter från lagen för uppstartscampen i Uppsala 26-27 augusti och vår egen cup 16-17 september. Alla lag behöver representanter i planeringsgrupperna som strax drar igång. Det kan vara olika personer. De koordinerar mot laget.
Meddela ert lags representant (namn, lag, mobilnummer och e-post) till gpetterss@gmail.com
Nya kläder OBS! svar nästa vecka
11 maj, 11:46 11 kommentarer
Hej !
Det är nu dags att beställa nya kläder. Vi behöver därför samla in storlek, namn och nummer för shorts, tröja och strumpor på alla spelare som ska fortsätta i höst. Senast onsdag nästa vecka behöver vi ert lags information sammanställt i ett excelark enligt nedan.
Ni behöver stämma av vilka spelare som ska fortsätta och om ni har spelare som är osäkra på om de ska spela i höst så lämna rutan men ”namn på ryggen” blank så trycker vi namnen i höst när vi vet.
Är ni ett lag som planerar att slåss ihop eller spela matcher ihop eller låna spelare från yngre/äldre lag behöver ni prata er samma så ni inte har flera spelare med samma nummer.
Vi kommer att ha Craft som leverantör av klubbkläder framöver. De ska vara normala i storlekarna och följande storlekar finns.
Tröjor: 122/128, 134/140, 146/152, 158/164, XS, S, M, L, XL, XXL
Överdragströjor: 122/128, 134/140, 146/152, 158/164, XS, S, M, L, XL, XXL
Shorts: 110/116, 122/128, 134/140, 146/152, 158/164, XS, S, M, L, XL, XXL
Strumpor: 28-30, 31-33, 34-36, 37-39, 40-42, 43-45, 46-48
Excelfilen behöver ha följande rubriker:
Kolumn 1: LAGETS NAMN
Kolumn 2: SPELARENS NAMN
Kolumn 3: TRÖJNUMMER
Kolumn 4: NAMN SOM SKA STÅ PÅ RYGGEN
Kolumn 5: STORLEK STRUMPOR
Kolumn 6: STORLEK SHORTS
Kolumn 7: STORLEK MATCHTRÖJA
Kolumn 8: STORLEK ÖVERDRAGSTRÖJA
EXEMPEL
Kolumn 1: P18 NORD
Kolumn 2: SVEN SVENSSON
Kolumn 3: 22
Kolumn 4: SVENSSON
Kolumn 5: 28-30
Kolumn 6: 110/116
Kolumn 7: 122/128
Kolumn 8: 122/128
VI KANI NTE GARANTERA ATT MAN FÅR BEHÅLLA SITT NUMMER!
DET ÄR EN ENGÅNGSGREJ ATT KLUBBEN STÅR FÖR ALLA KLÄDER.
Vänligen skicka ut till era lag så snart som möjligt så vi hinner beställa och få kläder till höststarten.
LEDARE SVARAR OCKSÅ PÅ STORLEKAR FÖR SIN TRÄNARTRÖJA
Frågor?
Om du tror frågan är av generell karaktär vänligen skriv här så besvarar vi den här.
Om det är mer specifik vänligen maila Gunilla på gpetterss@gmail.com
Bekräfta att ni tar action på detta genom att svara ja på utskickad kallelse.
Maila din excel-fil till gpetterss@gmail.com
/styrelsen
Lagrepresentant camp och cup
8 maj, 10:46 0 kommentarer
Från styrelsehåll (i alla tre föreningarna som snart är en) söker vi nu representanter från lagen för uppstartscampen i Uppsala 26-27 augusti och vår egen cup 16-17 september. Alla lag behöver representanter i planeringsgrupperna som strax drar igång. Det kan vara olika personer. De koordinerar mot laget.
Meddela ert lags representant (namn, lag, mobilnummer och e-post) till gpetterss@gmail.com
FBC Sollentuna ledarmöte
6 apr, 12:08 0 kommentarer
Nu är det dags för ett möte för alla ledare i vår blivande klubb FBC Sollentuna.
Vi ses tisdag den 19 april 18.30-20.00 i Töjnahallen.
Kallelse kommer separat.
Vi kommer att inleda med information om de aktiviteter som pågår inom ramen för bildandet av den nya föreningen. Därefter får ni träffa ledarna för lagen i era motsvarande åldrar i Rotebro och Silverdal, för att inleda en diskussion om formerna för ett ev. kommande samarbete.
För att alla ska få möjlighet att träffa sina tränarkollegor i de andra föreningarna vill vi se representation från samtliga lag den här kvällen. Om ingen från ert lag har möjlighet att närvara måste ni meddela det så att vi i vår tur kan informera ledarna i de andra föreningarna.
Välkomna! Till dess önskar vi en riktigt trevlig och Glad Påsk.
hälsningar
Styrelsen
Cafét stäng för säsongen
4 apr, 19:01 0 kommentarer
I helgen stängde vi cafét för säsongen.
Om ni som lag vill ordna cuper internt eller gemensamt för den nya klubben och vill använda cafét har caféansvariga fått nedan information.
Klubben hjälper till med inköp av basutbudet. Klubbens normala prislistor gäller. All försäljning sker till klubbens swish konto.
Klubben behåller som vanligt 300 kr för basutbudet.
Vill ni som lag erbjuda annat utöver basutbudet köper ni själva in detta. Även denna försäljning sker till klubbens swish konto.
Vi behöver en veckas framförhållning för att hinna fylla på basutbudet. Ni behöver ge oss en uppskattning av hur mycket ni beräknar sälja. Vänligen kontakta oss via gpetterss@gmail.com senast 7 dagar innan cupen med detta.
För externa cuper ser det lite annorlunda ut. Vänligen kontakta styrelsen för mer information om det blir aktuellt.
Gunilla
Fler nyheter
Kommande aktiviteter
Inga aktiviteter inbokade |